www.DiscGolfersR.Us

The Community of Disc Golfers and About All Things Disc Golf

Sassy.tgb's Comments

Comment Wall (95 comments)

You need to be a member of www.DiscGolfersR.Us to add comments!

Join www.DiscGolfersR.Us

At 7:33pm on January 18, 2008, Bobbi Polk said…
Hey Sassy, How's the Winter treating ya? Im ordering perfect weather for us in March. See you then!
At 7:09pm on January 18, 2008, Travis Nevels said…
I cant even leave a messege to my golf buddies there because I am not a member of the pGDA.Unlike this awsome site.
At 6:26pm on January 13, 2008, Jayne said…
gotta give a shout out for Sass! They donated some nice swag to the FeMilz Tourney at Hudson Mills Metropark in MI back in August! I had a blast at the tournament and won some nice gear from Sassy Pants as well!
At 6:00pm on January 12, 2008, Erin Oakley said…
Well, If I get the time off for Worlds this year, it will be my first worlds since KC....lol Just opposite of you. Having a kid kinda sucks that outta ya! haha Yeah we are in Michigan, an hour from Kalamazoo, home of the 2008 Pro/Am Worlds! :) I can't ait!
At 12:50am on January 12, 2008, The Clanger said…
Thanks,
yeah, Ryan gwillim put that picture together for me. I love it too.
Winter has been a little wet...
Thats ok, ive been busy anyways.
See Ya
Dan'l
At 1:24pm on January 11, 2008, Erin Oakley said…
i like the cranberry one too! I they came in pink too! I would totally have a pink one! :) You coming to worlds this year? 2008 Michigan Worlds! WOOHOO!
At 7:55pm on January 10, 2008, Stimpi said…
Hi Theresa, good to see you.
have you heard anything about the full video becoming available? I love that shot of Val's.
Team Stimp will be there this year, of course. One of my all time favorites.
Say hi to Kris.
Steve
At 7:38pm on January 10, 2008, King Mullet said…
The Fling was one of the 2 that I was considering.
At 7:18pm on January 10, 2008, Erin Oakley said…
Yeah you like the hat? :) I absolutely love it! It's the best noggin cover ever made! :) haha, i've never heard that term used before! Happy New Year to you as well!
At 8:13am on January 10, 2008, Sheila Kirkham said…
Hey T Bell,
You must have been reading my mind. Could you send me exact dates for BSF? I am considering returning, it was such a good time, My friend that lived in Beaverton moved, are there any women there with extra floor space?
That would be a help.
Be well! "}
SK
At 9:15pm on January 9, 2008, Gene Fackler said…
nice picture. I missed seeing you at the OLE. It was nice to see your hubby.
At 9:07pm on January 9, 2008, Addie said…
I miss you too! : ( Wish we weren't on different coasts! OXOXOX!
Moi!
At 5:37pm on January 9, 2008, King Mullet said…
I hope to make it out west for at least one event this year, which one that will be is still to be determined.
At 4:13pm on January 9, 2008, essjay said…
Hey! Yeah the pics is the result of not having anything golf related that I'm not embarrassed to use hehe. time to work on form I guess...
At 8:36pm on January 8, 2008, King Mullet said…
Keepin iTT Sassified?

Blog Posts

State of Disc Golf: Disc Golf Growth

Posted by Alan Barker on January 29, 2014 at 2:26pm

What are your favorite Disc Plastics?

Posted by Alan Barker on November 4, 2013 at 1:38pm

2 Tips For Guys To Entice A Girls

Posted by Frederick Cranford on September 11, 2013 at 5:42am

Disc Golf Answerman Episode 6

Posted by CoolDaddySlickBreeze on August 13, 2013 at 4:40pm

Prodigy Fairway Drivers

Posted by Alan Barker on July 8, 2013 at 5:30pm

Badge

Loading…
 

© 2014   Created by Terry "the Pirate" Calhoun.

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service

SF00401968